SOON!

Nu är det inte många timmar kvar tills våran semester startar! Mr springer runt och packar här i sista stunden (är glad att det inte är jag som är sist med det för en gångs skull) och efter det är vi i princip klara med allting och kan sova några extratimmar innan flyget åker.
Hotellet vi ska bo på ligger ganska centralt i Milano (20 min med t-bana). Jag föll för det så fort jag såg bilder därifrån, hotellet har verkligen allt (bastu, inomhuspool, gym, spa, terass, etc) och man får ett helt paket när man bokar hos de!
Vi har planerat in saker vi vill göra och se där men det kommer bli många impulsaktiviteter där också, det tycker jag hör till en resa.
Ååh, hoppas det är som jag har tänkt mig därborta! Förälskade mig direkt i Rom sist och därför borde inte Milano vara sämre än det. Nu borde jag snart lägga mig för vi måste åka 03:45 hemifrån (!?). Jag ska verkligen försöka och uppdatera därifrån men det beror på hur snabb internetuppkopplingen är på hotellet. Hörs vi inte så är jag tillbaka på söndag igen och visar er ALLT jag har varit med om.
Sköt om er, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0