NYSTART

Gott nytt år och god fortsättning hörni!

Hur slutade nyår för er? Hoppas att det blev som ni hade tänkt er för igår förtjänade alla ett lyckligt avslut på 2011.
Vad är det man brukar säga så här dagen efter en dunderkväll? Man mår som man förtjänar. Det är precis så och lite till jag mår just nu. Innan jag börjar gå in på min nyårskväll måste jag börja säga att efter igår var jag verkligen taggad på ett nytt år med nya spännande upplevelser, nya äventyr, vänner, etc MEN att sedan behöva vakna upp till snöstorm? Vad i helveteeee! Den kommer verkligen när man minst anar och just nu känns det som att det kalla vädret är här för att stanna.


Då kör vi! Gårdagens nyårsafton var super! Det började med ett arbetspass på H&M men sedan kunde kvällen fortsätta med en bilresa med tjejerna till huvudstaden, vi skulle till min pojkvän och hela gänget. Kvällen tillsammans resulterade i musik, dans, mat, fyrverkerier och en grannfest!
Alla skrattade och hade det jättetrevligt, drack och mådde bra innan vi slocknade framåt 06-07 tiden imorse.

Mitt 2011 blev ett bra år (dock är 2008 & 2009 fortfarande mina guldår), har hunnit med resor, utbildning, nya jobb, nya vänner, ett nytt syskon och självklart massor av fina minnen med familjen, vännerna och pojkvännen (där jag inkluderar födelsedagar, presenter, fester, etc).

Idag börjar ett nytt år med nya uppdrag och utmaningar att se fram emot. Jag har en del drömmar att uppfylla så vill jag uppnå de får jag sikta framåt - precis det jag tänker göra nu framöver. Bättre planering är mitt prio till ALLT framöver och också mitt nyårslöfte. Vad var erat?

 

Jag lägger upp fler bilder senare ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0