LAST NIGHT - MOVIENIGHT

Jag ska strax bege mig utåt och få lite frisk luft för idag. Jag och A har bara varit hemma hela förmiddagen och tagit det lugnt, vi passar på nu när vi är lediga samtidigt. Han lämnade mig för en liten stund sedan men innan han åkte hann vi halvt planera in en kommande resa tillsammans som kommer slå in i början av nästa månad om vi båda får ledigt då. Ska bli så kul om vi nu kan åka!

Igår såg vi filmen Contagion. Handlingen var jättebra, det visste man sedan innan att den kunde gå hem hos många men filmen i sig var rätt stressig. Efter att ha sett trailern trodde jag att den skulle vara spännande från det att man satte på den tills filmen var slut. Under hela filmen skyndade de på all info om karaktärerna/orsakerna/kopplingarna i början för att hinna visa huvudhandlingen av filmen. Jag blev jätteförvirrad ett tag och förstod nästan inte vad de ville komma fram till mot slutet.
Lite besvikna blev vi där, den kunde ha blivit såå mycket bättre! Nåja, nu väntar min kompis därute på mig. Vi hörs lite senare! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0