INGEN ÄR SOM DU

Måndag idag och en ny vecka väntar runt hörnet. Den här dagen är dock inte som alla andra tråkiga måndagar för idag firar jag och min pojkvän två år tillsammans.

Tiden går så himla snabbt nu när jag tänker efter på vad vi har hunnit uppleva tillsammans. Det är middagar, fester, födelsedagar, utflykter, nya bekantskaper, presenter och överraskningar, en resa och mycket mycket annat kul. För några veckor sedan pratade jag och mina vänner om hur mycket ett förhållande kan innebära och betyda för en. Innan man blev tillsammans med sin pojkvän/flickvän var personen kanske bara en bekant, vän eller helt okänd men efter ett x antal månader/år tillsammans som ett par kan man inte tänka sig hur det skulle vara att leva utan den personen. Det är lite läskigt fast på ett fint sätt.

Jag kan dock tycka att vi har varit ute och rest alldeles för lite och därför har vi planerat in en weekend om två veckor! Det ska bli så skönt och bara komma bort i några dagar och se lite mer av Europa! Mer om det senare, nu måste jag iväg!
Puss

Den berömda bilden som fick mig att falla för honom :)
Jag kan inte säga vad som är så speciellt med den, den bara är det.

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0