HOME.

Jag är tillbaka från storstaden nu och måste säga att de har värre väder än här i Eskilstuna! Det var iskallt ute idag så fick dras med min stora dunjacka (fick panik av att behöva ha på mig den). När ska vi få vår så vi kan bära alla fina kläder som säljs i butikerna just nu?

Ska strax bänka mig helt här vid datorn för att se ett nytt avsnitt av en gammal serie jag har börjat kolla om på. Minns ni den här superspännande serien som gick för fem-sex år sedan? Den, vars namn är Prison Break? Serien blev verkligen en succé! Jag minns hur alla i skolan gick runt och pratade om veckans avsnitt, hur mycket man längtade efter tills nästa och framför allt hur spännande den faktiskt var. Alla händelser, intriger, karaktärer, ja allt ville man se mer av!
Jag minns också hur stolt jag var över att Peter Stormare hade en stor roll i serien. Peter, vår stolthet fick visa för världen att vi har begåvade människor i vårat land. Och för att inte tala om Scofield som man tyckte var så snygg och smart. Det är lika spännande att se det nu som det var första gången för nog har man glömt bort en del :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0