CRUISE COLLECTION

WOW! H&Ms senaste nyhet är helt underbar! Donatella Versace har designat en vår/sommarkollektion för H&M som bara kommer finnas tillgänglig online. Bara för att jag arbetar på H&M betyder det inte att jag måste blogga/tycka om allt som säljs i butikerna men den här kollektionen är helt ny för mig och jag tycker faktiskt att den är jättegullig.

Så fort jag fick nys om den blev jag helt kär i de små frukterna som pryder de flesta plaggen från damkollektionen. Nu vill jag att de här tre första tråkiga, kalla, mörka, gråa, blåsiga månaderna på året ska vara förbi så solen kan titta fram och välkomna våren! Hur gulligt är det att strosa runt med tunna lätta och fruktiga kläder nere på stan, i parken eller vid uteserveringar?

Det bästa av allt är att inför den här kollektionen slipper du gå ut tidigt och köa utanför en butik! Allt du behöver göra är att sätta på datorn och klicka hem de du önskar - smidigt H&M! Kollektionen finns även för er modegalna män, in här och kika!
Skriv ner 19:e januari i almanackan om ni vill ta del av kollektionen!

Favoriter från kollektionen ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0