#1 NAIL POLISH

Skrev ett inlägg innan jul om att jag hade beställt ett glittrigt nagellack till nyår (här är inlägget) men hade helt glömt bort att visa det för er. Märket heter Milani, tyvärr skickar de inte sina produkter till Sverige men det finns flera återförsäljare som man kan få tag nagellacket ifrån. Jag fick det billigt från Ebay och när jag sedan hade det i min hand var det precis så som jag hade önskat! Glitterkornen var sådär stora och blänkande, inte alls så fjuttigt små som de är i andra glitternagellack.

Jag absolut älskar det!
Det här kan vara det bästa märket någonsin - på riktigt.


Hållbarheten var perfekt under alla sju dagar jag hade det på mig, inte en endaste liten nagellackbit åkte av (vilket det alltid gör med alla andra märken när man varit extra aktiv med fingrarna).
När jag sedan skulle ta bort det tänkte jag att det kunde bli klurigt och pilligt att få bort kornen men INTE ALLS! Läs och häpna nu gott folk!
Tack vare att jag hade målade flera lager var det tillräckligt tjockt för att kunna dra bort hela nagellacket i ett svep! Det var som om jag hade haft lösnaglar på mig - fast det inte var det. Inte en endaste lite acetondroppe behövdes.

Milani får verkligen 5 av 5 från mig, ska det vara så ska det vara. Det kan tyckas som ett onödigt projekt att skicka efter men det är värt varenda krona, alla positiva kommentarer jag har fått från vänner, bekanta och kunder stärker betyget ännu mer - silverkornen syntes från mils avstånd. Tack! ♥


Bilderna gör inte alls nagellacket rättvist men om ni tänker er hur det blänker
(och nästan gnistrar) på den tredje bilden så kanske ni förstår effekten bättre.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0