UPPE MED MÖRKRET

Godmorgon!

Jag är supertrött just nu och skulle helst vilja gå tillbaka till sängen men måste strax göra iordning lite frukost till mig innan jag ska åka till jobbet. Idag jobbar jag ett sånt där orginellt arbetspass, nämligen 07-16. Efter jobbet ska till stan och träffa Mr som kommer hit. Vi har inte helt planerat hur dagen kommer se ut men matlagning och promenad står på spel, (oj det där kanske lät jättetråkigt nu haha). Jag tycker att vi lagar mat alldeles för sällan (eftersom vi oftast går ut och äter när vi umgås) men det ska det bli ändring på! Om resultatet blir bra tänker jag dela med mig av receptet här för er men min man är en mästare i köket och kommer säkert rädda maten ifall jag håller på och förstöra den :)
Vi hörs lite senare idag, ha en fin onsdag allihoppa!


Gud vad jag längtar massor till våren nu! Det är ju så här jag vill kunna klä mig ute.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0