TIGER OF SWEDEN

Mercedes Benz modevecka är över nu och önskade så innerligt att jag kunde få se catwalken live! Jag nöjer mig dock med att se bilder och videos därifrån och WOW vad snygg kollektion Tiger of Sweden visade! Två viktiga saker som får mig att älska en kollektion eller en designer är att kläderna ska ha den här kreativa, överarbetade och extravaganta känslan men samtidigt vara användbar utanför catwalken. Jag har alla möjliga favoritdesigners som antingen har den ena eller båda av mina viktiga egenskaper (vissa kläder tillverkas kanske bara till speciella tillfällen i vardagen) och Tigers höstkollektion är väldigt användbar!

Jag har samlat mina favoriter för att ni ska förstå vad jag talar om men om ni vill se hela kollektionen så klickar ni här! Kollektionens nyckelord enligt mig är: lager-på-lager, HÖSTFÄRGER, maskulint med kvinnlig touch, minimalistiskt och färg-på-färg. Jag älskar det vinröda, röda och brunoranga färgexplosionerna och slår vad om att många kommer synas i de till hösten, garanterat jag i alla fall :)

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0