MILITÄR MÖTER SKINN

Solen skiner så fint idag och jag ser hur snön sakta börjar smälta. Enligt väderprognoserna ska det bli sol varje dag den här veckan och jag HOPPAS innerligt på det så vi kan få vår snart! Jag får så mycket vårkänslor när jag ser hur det skiner och självklart blir shoppinghumöret skyhögt!
Det första jag måste göra när våren verkligen är här är att köpa två vårjackor, en (till) skinnjacka och en halvlång parkas/kappa/tunn jacka att variera med. Jag började titta runt bland mina favoritmärken/internetsidor och hittade den en parkas som jag inte kunde släppa ögonen från.

Jag älskar skinndetaljerna på ärmarna tillsammans med det gröna och de stora fickorna! Varför har jag aldrig tänkt på det här förut? Militär och skinn tillsammans! Ni märker hur positiv jag är till det här och kommer garanterat haka på den trenden.



1 199 SEK från Chicy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0