ME ON FASHION WEEK.

Jag stylade en docka igår som skulle kunna passa in på första raden vid catwalken under modeveckan. Hade vädret tillåtit det här och om jag fick möjligheten att vara där skulle jag kunna tänka mig att skutta runt i den outfiten. Självklart kan man ha helt andra accesoarer till och möjligen byta ut klackarna till ett par sköna kängor.

Kappa - COS

Topp - Manish Arora

Stumpbyxor (det är trosor och stay ups som sitter ihop) - Sneaky fox

Skor - Topshop

Väska - Marc by Marc Jacobs

Kalender - Mulberry

Solglasögon - Yves Saint Laurent

 

Jag måste bara visa vilka kläder som döljer sig under kappan på henne. Det är alltså ett par trosor och stay-ups som blir till ett par strumpbyxor och en jättesöt topp. Självklart kan man ha ännu ett par shorts under toppen för att få mer längd men har du redan något långt över tycker jag att man kan skippa det.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0