MARTINI SPIKE

Seriöst. Behöver jag ens förklara mig eller försöka få er att förstå det här just nu? Det är heeeeeelt sinnessjukt vad fantastiskt heta Jeffrey Champbells nya ballerinaskor är! Ballerinaskor är något som alla tjejer/kvinnor har (minst) ett par av hemma som plockas fram till våren/sommaren MEN NU tog Champbell den skomodellen till en ännu högre nivå. Jag tror helt ärligt att alla kommer älska de här oavsett om man är ett fan av nitar eller inte. De är ju bara för söta och to die for!
Jag har hittat flera fina ballerinaskor som jag tänker handla hem till sommaren men de här hamnar direkt på förstaplatsen att köpa hem. Jag-måste-bara-ha-de!





Bild tagen från "jeffreycampbells" instagram
Ni hittar skorna bl a härinne.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0