LEVER. NÄSTAN.

Hej!

Vaknade nyss upp från min powernap, var verkligen tvungen att vila ut i två timmar när jag kom hem tidigare idag. Förlåt för att jag helt och hållet har försvunnit härifrån senaste veckan. Det är jobbet som har tagit all min lediga tid de senaste åtta dagarna och det känns som att jag bor där hehe :) Det har varit så mycket vårkläder och påfyllningar som ska fram i butiken men på onsdag är jag äntligen ledig och kan ta igen all tid jag har förlorat härinne!
Nu ska jag laga lite mat, skicka iväg några mail och fylla i tidsrapporter innan jag bänkar mig framför tv:n de sista timmarna på kvällen.
Vi hörs imorgonkväll så tills dess får ni ha det så bra! Puss

 

Gårdagens outfit på jobbet.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0