KÄRLEKSDAGEN

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ALLIHOPPA! Jag hoppas att alla som ska fira den här dagen får det underbart med sin respektive, vän, familj eller bekant och många fina ögonblick, minnen och överraskningar. Det är andra året i år som jag och Mr firar alla hjärtans dag men i år "skjuter vi fram" dagen till helgen. Eftersom han har mycket i skolan och jag fortfarande är sjuk är vi på skilda håll idag men det gör mig ingenting alls. Jag blev överraskad tidigare när blombudet ringde på dörren och jag såg massor med röda rosor och en liten lapp inuti. Jag bara älskar min pojkvän ♥

Jag tycker egentligen inte att det behöver finnas en dag i almanackan för att man ska visa uppskattning till sin pojk/flickvän, kompis, familj, etc utan det ska man väll kunna göra alla dagar på året? Idag känns det väl dock extra speciellt om man blir uppvaktad och/eller överraskad av sina nära och kära för att de älskar en så mycket. Jag passade på tidigare att skicka iväg små söta sms till familjen och de vänner som betyder väldigt mycket för mig. Det är människor som alltid kommer finnas i mitt liv oavsett vart vi befinner oss eller vad som än händer. Mina små guldkorn som jag kallar de.

Inte världens snyggaste kollage kanske men det är människorna på bilder som spelar roll och förgyller mina dagar, ♥
För er som undrar vart min mamma är så finns hon inte med, hon hatar att vara med på kort så därför har jag inte många på oss men det ska jag allt ändra på!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0