IGÅNG

Välkommen härliga fredag och strålande sol!

Jag blev så glad när jag vaknade imorse och fick se det fina vädret ute. Kan det vara så att våren sakta har börjat titta fram? HOPPAS! Igår efter jobbet gick jag min första powerwalk sedan Milano och det kändes så skönt i kroppen efteråt när man kom hem. Under tiden som jag promenerar har jag min barndomsvän (som studerar i en annan stad) i hörlurarna och självklart går hon sin runda samtidigt.
Vi ska lägga en timme om dagen till varandra och promenaden för att bli fit for fight till sommaren. Jag ska verkligen gå in för det här nu och om några veckor börja träna ännu mer. Självklart var vi ute tidigt imorse igen och idag kunde jag ha på min solglasögonen för första gånger i år! Det var sååå härligt!

Nu har jag lite och göra (som alltid med mina ouppklarade projekt) men för övrigt blir det en lugn dag idag, håller i mig tills imorgon istället då jag och några vänner kör på en utgång i huvudstaden. Ha en fin fredag allesammans!
Puss


Låt oss se grönt ute snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0