GOOD MORNING

Jag känner att jag vaknade alldeles för tidigt imorse för att vara mig men det gick verkligen inte att somna om så nu sitter jag här allmänt uttråkad. Ska strax byta om till promenadkläderna och gå en runda för att sedan handla hem lite frukost. Mina fruskostvanor består oftast av fil/yougurt med cornflakes och ett glas juice. Hur gott är det inte med en skål müsli, russin och bär eller några andra sorters flingor? Mmm, yummie! Till alla kaffeälskare som inte kan vara utan sitt koffein förstår nog mig när jag säger att jag inte kan vara utan min juice! Jag dricker det hela tiden och det passar verkligen till allt så länge jag slipper de med fruktkött i. Har ni också någonting som ni inte kan vara utan vid frukosten?

Ikväll ska jag umgås med mina barndomsvänner (förutom Sandra som tyvärr inte kunde komma) och några andra vänner i Stockholm och dansa loss ute. Jag ser verkligen fram emot det här, har inte festat ordentligt sedan nyårsafton så det är dags för det idag. Det är dock många timmar kvar tills det så vi tar en sak i taget och börjar med frukosten. Vi hörs lite senare, puss!

Gissa om jag längtade varje morgon till fruskotbuffén i Milano.
Det är nästan det bästa med att bo på hotell.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0