BLÅ, BLUE, AZUL.

Hej!

Kom precis hem från en lång arbetsdag i butiken. Det var lagom med kunder idag men fanns en hel del att packa upp och städa så nog är jag trött. Tänkte på det redan imorse och slängde på mig ett par (oanvända) converse så jag skulle få mindre ont i fötterna. Våra VMs på H&M hade stylat David Beckham-hörnan så fint och jag älskar långkalsongerna som har han designat. Är det pinsamt om jag köper ett par till mig själv att gå hemma i? :) Hans kollektion passar perfekt som present till alla hjärtans dag nästa vecka (det var också anledningen till att den släpptes några dagar innan) så passa på att handla hos oss!

Nu står kycklingen på bordet och väntar, snacksen och läsken är inhandlad och det lördagskvällen kan börja framför tvn! Vad väljer ni som också ska stanna inne att titta på? Melodifestivalen eller Gladiatorerna?
Jag körde på en outfit med mycket blått idag på jobbet eftersom jag kände att det behövdes en färgklick i det kalla och tråkiga vädret. Kunderna uppskattade det verkligen och älskade den blåa nyansen på nagellacket!
Tack!

 

Skjorta - Bik bok

T-shirt - Monki

Halsband - Accesorize / Italien

Ring - Glitter

Jeans - Weekday

Converse

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0