BED. NOW!

Kom hem från H&M för en och en halv timme sedan. Jobbet gick bra idag, det var så lugnt i butiken framåt kvällen så jag känner mig inte alls trött nu efteråt :) Min andra halva åkte dessvärre tidigare idag och jag saknar honom redan. Vi lagade aldrig mat igår eftersom båda var alldeles för hungriga och otåliga till att vänta på att maten måste bli klar. Det får bli till nästa gång! Snart ska jag lägga mig framför tvn och spendera sista timmarna av kvällen där, imorgon ska jag upp tidigt igen. Det bästa med imorgon är inte bara att det är fredag och att helgen närmar sig utan att jag även slutar klockan 14. Det måste jag kalla perfekt avslutning på en lång arbetsvecka!


Jag älskar de nya hårsnoddar som finns hos oss och har en metallbricka till snygg detalj!
Kom in och handla de nuuuuu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0