UNDERBARA JUL.

Min julafton var underbar. Jag njuter fortfarande av att vara hemma i Eskilstuna och att jag kan umgås med familjen och vännerna hur mycket jag vill. På julafton träffades hela släkten hos min moster för att fira dagen på ett sätt som förmodligen många andra familjer gör. Vi tittar på Kalle Anka, äter julmiddag, får besök av tomten, öppnar julklappar, spelar spel, och äter mer och mer sötsaker till alla i princip rullar hem. Åh vad jag älskar min familj och släkt ♥

Förutom julafton har jag umgåtts med vännerna och haft det kul tillsammans. Igår tittade vi in mellandagsrean som har börjat, det är sällan jag hittar något snyggt som jag verkligen har tjänat på att handla i mellandagarna. Det var hur mycket rea som helst (och därav fullt med människor) men det fanns ingenting som jag bara var tvungen att ha. Istället har jag klickat hem en ny plattång till ordinarie pris, haha. Det var mitt "fynd".
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0