HOME SWEET HOME.

Kom hem för ett tag sedan efter en hel helg på H&M. Jag är helt slut i kroppen och önskar inget hellre än att få krypa ner i sängen men skolböckerna väntar på mig. Nästa vecka har vi tenta i Juridik i butik 1 som jag inte alls har känt mig motiverad att plugga till. Det kan ha att göra med att vi får ha med mycket material (alla lagar och paragafer) in till tentan och då känns det inte som att jag kan läsa på så mycket. Dock har jag satt press på själv efter att jag klarade mina två första kurser (som jag skrev under samma vecka) så jag vill verkligen, för min egen skull, klara den här också! 
Snart kommer tre klasskompisar över hit som jag ska tentaplugga med resten av kvällen. Nästa vecka är det jul, vilket känns helt ofattbart! Varför känner jag att det borde vara oktober eller något nu istället? Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen. Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen för ett kort förmiddagspass sedan tänkte jag fortsätta sitta med böckerna hela dagen ut. Ta hand om er allihoppa och önska mig lycka till på torsdag!
 
 
 
 
Älskar den här bilden från lägenheten. Det är i soffan, framför tvn med tända ljus, snacks, dryck och med fint sällskap (den här kvällen var det Mr som myste med mig) som jag mår som bäst ♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0