HELT MÅLLÖS!

Lade mig i soffan nyss efter en pluggdag med min bästa granne (som också är min klasskompis). Måste berätta om en sak jag var med om idag och som fick den här torsdagen att bli den bästa på hela året.

Imorse när Mr åkte iväg till jobbet passade jag på att sova lite till för att sedan gå upp och äta en sen frukost framför tv:n. Jag fortsatte dagen med att diska till spotify i bakgrunden och när jag står där och sjunger i min ensamhet börjar det banka och plinga på ytterdörren. Jag blev alldeles livrädd men valde att ändå smyga fram till dörren för att försöka få en klimt genom kikhålet på vem personen var som verkade ha så bråttom in. Det stod en man där med mörka kläder och när jag till slut öppnade dörren fick jag se att det var MIN LILLEBROR! 

Jag förstod ingenting, började genast skrika av glädje och kramade om honom hårt! Vi hann inte mer än att kliva in i lägenheten förrän det plingade på dörren igen. Sam såg lika förvånad ut som mig så jag gick och öppnade och därute stod MIN MAMMA! Det blev för mycket för mig då och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna mer. De lurade verkligen mig med en stor överraskning att komma hit utan att jag visste om det.  
När vi stod i hallen och pratade om hur de hade lyckats med det här, plingade det på dörren IGEN!! Jag förstod absolut ingenting och blev nästan rädd för vem det kunde vara för tredje gången! När jag öppnade dörren fick jag syn på MIN MORFAR! 
 
Det fanns inga ord kvar här utan jag stod bara och gapade, skrek, hoppade av lycka och kände mig maximalt överraskad! Min familj är verkligen mitt allt och jag är så lyckligt lottad över att ha dem i mitt liv. Dem hade med sig massor av saker som vi hade glömt kvar hemma sist och mat för att laga middag här tillsammans :) 
Min för/eftermiddag var helt underbar, jag gick runt och njöt av sällskapet och glömde bort allt annat som jag egentligen skulle ha gjort idag. 
När dem åkte hem senare på dagen, kändes det inte alls lika jobbigt att bli lämnad ensam här för nästa vecka åker jag hem och firar jul med alla nära och kära ♥
 
 
 
Som pricken över i:et visste Mr om det här heeeela tiden.
Det är ett under att jag inte lyckades lista ut det här.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0