HEJDÅ KÄRA HEMSTAD.

Det är kolsvart ute och jag är den enda som är vaken här hemma just nu. Igår var min sista dag här i Eskilstuna, jag kände inte av det förrän jag kom hem på kvällen och hade sagt "hejdå" till en av mina bästa vänner. Att säga hejdå till folk är något av det värsta jag vet, speciellt om det är jag som ska "iväg" eller "åka någonstans". Jag har bott i Eskilstuna i hela mitt liv, jag vet vart de flesta människorna bor här, jag känner väldigt många i staden och jag kan varenda kvarter utan och innantill. Idag ska jag lämna den här staden, alldeles ensam och bo i en helt främmande (just nu är den det) stad där jag känner fyra tjejer varav alla går i min klass.
Kommer jag att klara av det?
Dock vet jag att det här inte kommer förändra relationerna till familjen, vännerna eller min pojkvän alls. Jag kommer fortfarande ha alla nära mig och de kommer kunna hälsa på mig när som helst eftersom det är så lätt och ta sig till mig :) Det är ju faktiskt julafton snart och då är jag tillbaka i Eskilstuna igen och kan garantera att allt kommer kännas som vanligt. 
Nu ska jag hoppa in i en dusch och äta lite frukost innan jag måste iväg och möta upp min moster nere på stan. Vi har massor att göra idag och först ut är att hämta släpet och min nyinköpta bäddsoffa från Mio. Jag ska försöka uppdatera här imorgon beroende på hur mycket vi har hunnit i den nya lägenheten så tills dess får ni ha en underbar helg och en härlig första advent (helt sjukt att det är december idag). PUSS
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0