EN VECKA I EN NY STAD.

Hej!
 
Idag har jag bott i den nya lägenheten i en vecka och det känns fortfarande lite konstigt för mig. Jag kan inte riktigt förstå att jag bor i en annan stad nu där jag inte har familjen och vännerna nära mig för det har jag alltid haft. Jag kunde inte ha fått en bättre planlösning på lägenheten, den ligger väldigt centralt och jag har gångavstånd till buss, skola och jobb. Självklart blev även inredningen här helt i min stil (måste hitta lite småsaker sen bara). 
Den här veckan har jag förutom flytten varit i skolan, pluggat och jobbat så att det redan har gått sju dagar känns overkligt. Tiden flyger tydligen iväg här också. Jag ska fortsätta och umgås med Mr nu framför tvn, imorgon lägger jag upp lite bilder på lägenheten :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0