DET ÄR ÖVER NU.

Sitter och lyssnar på Alex & Sigges podcast under tiden som jag skriver här. Jag borde börja städa här hemma men känslan av att jag får ta ledigt från skolan idag och imorgon lockar mer just nu. Imorse gick jag, Malin och Marielle (mina fina grannar som också är mina klasskompisar) till skolan för att skriva tenta i Juridik i butik 1 med resten av klassen. Jag utnyttjade 4,5 h av 5 h och när jag klev ut från klassrummet efteråt kändes det rätt så bra. Även om jag känner att jag borde klara den tycker jag att det är bättre att vara halvt inställd på att det kanske inte går hela vägen. Jag skulle bli så ledsen om jag tror att det går bra och så visar det sig att det inte gör det.
Lite senare ikväll kommer tre klasskompisar över hit, vi ville utnyttja sista dagen tillsammans innan alla åker hem till sina hemorter över jul & nyår. Vi förtjänar verkligen lite snabbmat, snacks, dessert och andra onyttigheter.
 
Imorgon är jag helt ledig från skola och jobb (för första gången på väldigt länge) och tänker spendera den med Mr, packa, shoppa och bara ta det lugnt på kvällen. Snart gör jag mitt första besök till Eskilstuna sedan jag flyttade från staden och jag längtar verkligen hem till familjen och vännerna! Ha det så trevligt ikväll allihoppa! Puss 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0