"TO-DO-LIST" FOR TODAY.

Efter att ha jobbat fyra långa dagar i streck var det superskönt att ha en ledig dag på en måndag som denna. Fick sms imorse av en kompis vid 07.10, vaknade till av signalen, läste det och sedan kunde jag inte somna om. Skitkul! Hur lyckas jag vakna tidigt de dagar jag faktiskt kan sova ut? Jag lyckades till slut somna om efter någon timme och vakna på förmiddagen sen. Nu har jag suttit med telefonen och ringt runt till olika ställen angående min skola, beställt kurslitteratur och fått en arbetsintervju inbokad till nästa vecka! Det är mycket som ska fixas innan skolan börjar men jag ligger väldigt bra till med all förberedning så det känns skönt. Nu ska jag ut och springa! Puss 
 
 
Förra veckan när jag var ute och sprang en runda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0