MIDDAG FÖR TRE.

Spenderade kvällen igår med två tjejkompisar nere på stan. Vi hade bokat in en middag tillsammans inne på Grappa för att äta gott och ha det trevligt tillsammans. Det var fullt med människor när vi klev in där, de tycktes också vilja spendera en sommarkväll på en uteservering. Jag hade sparat mig hela dagen till den här middagen så när vi fick in maten kastade jag i mig det och åt alldeles för fort. De andra gjorde likadant men sjävlklart var vi tvungna att beställa in goda desserter efteråt. Jag får alltid plats med sötsaker efter en måltid, haha. Vi blev kvar där ett bra tag och kom hem lagom till midnatt, tiden går ju fort när man har kul med vännerna :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0