GOOD NEWS.

De senaste dagarna har jag varit väldigt upptagen med jobbet, familjen, mina vänner och min pojkvän. Jag har valt att inte prioritera bloggen för att andra ha behövt mig mer och jag hoppas att ni förstår det. En annan sak som kommer att ta stor del av mitt liv framöver är skolan! Jag ska börja studera till hösten i Södertälje till Butikschef så just nu är det mycket mer som händer i mitt liv och en del saker som ska fixas! Jag har även valt att fortsätta jobba kvar på H&M (för det är någonting som jag brinner för) så det blir en hel del att göra om dagarna. Skolan börjar inte förrän om en månad så just nu ska jag försöka njuta av allting, smälta in saker, planera och sedan få lite struktur kring allt.
 
Jag och Irina på Modevetenskapen förra året.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0