FULLT PÅ SCHEMAT

Det har hänt en hel del senaste dagarna och av personliga skäl väljer jag att inte tala om vad allting har handlat om. Tillsammans med det tragiskt som inträffade fick jag reda på två goda ting vilket nu i efterhand har börjat hitta glädjen i. Jag har uppgaderat mig på jobbet till en större H&M-butik vilket känns helt underbart! Nu kan jag fortsätta jobba med något jag älskar under tiden som jag studerar. På torsdag ska jag även kolla på en lägenhet som ligger mitt i stan i Södertälje och förhoppningsvis flyttar jag dit senare!
Det händer som sagt massor i mitt liv just nu och därför hade jag och mamma en heldag igår med shopping, mat, massage och manikyr tillsammans för att ladda upp inför hösten :) Det var vi så värda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0