BOOTS

Tiden flyger iväg som vanligt för nu är vi inne på sista sommarmånaden. Det märks inne i butikerna (det är inget undantag på mitt jobb) att hösten är på väg för det är vad all fokus ligger på just nu. Jag känner min ganska klar med sommaren, självklart blir jag överlycklig och glad om jag får se solen hela augusti och kan sitta på uteserveringar, äta glass och bära tunna kläder men jag tror inte att det kommer bli något mer badväder. Därför klickade jag hem ett första par höstskor förra veckan som jag kommer matcha med ett par stuprörsjeans, t-shit, skinnjacka och en stor och mjuk halsduk till. SNYGGT!
 
 


Kommentarer
sandra

snygga=)

2012-09-01 @ 23:53:56
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0