ZZZ

Det blev ingen ledig dag för mig igår utan var tvungen att hoppa in på sista på eftermiddagen och ersätta en tjej som hade förhinder. Jag fick i alla fall sovmorgon, sköönt. Jag måste vara världens snurrigaste person när jag trött. Råkade skriva i förra inlägget att "Fashion against aids"-kollektionen släpptes i tisdags, vilket den verkligen inte gjorde. Det är alltså imorgon, torsdagen den 26:e april som den släpps (har ju vetat om det hela tiden men helt plötsligt fick jag fel datum i huvudet).

Idag var jag däremot ledig och hade en heldag med mamma överallt och ingenstans känns det som. Vi började förmiddagen på stan i Västerås med lite shopping och försatte sedan till Erikslund och slutligen i shoppingcentret där jag jobbar, Tuna Park. Nu är jag supertrött efter den här dagen, ska visa er vad jag kom hem med lite senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0