TAGGAR INFÖR IKVÄLL!

Anlände till Stockholm sent igår och planen om att se Titanic 3D gick åt helvete. Killen bakom kassan knappar fram de två sista platserna och säger: "tyvärr får ni sitta på varsin plats längst ut vid varje kant". SKIT! Vi fick ta till med plan B, plan C och plan D men det hjälpte inte att vi valde andra filmer vi kunde tänkas se - alla sittplatser var på samma ställe som den första. Vi gav upp, gick och käkade och hamnade sedan inne på en bar för att se UFC live från Globen. Jag var så stolt över Alexander Gustavsson när han som svensk, klev in där och gjorde bra ifrån sig. Grattis!

Snart ska jag få i mig lite frukost och sedan börja tagga inför ikväll! Drake spelar inne i Globen senare och jag fick hans låtlista av en kompis häromdagen som jag sitter och spanar in. Det är väldigt många låtar han spelar ikväll så förvänta er en dunderkonsert! Ha en trevlig söndag allesammans, vi ses därinne ni som också ska dit! Bilder från konserten kommer in imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0