STUDDED SHORTS.

När det var världens tråkigaste regnväder igår (typiskt att det ska vara det just när jag är ledig) passade jag på att sysselsätta mig med att göra om ett par gamla byxor. Jag älskar att pyssla och skapa någonting nytt från något gammalt eller uttjatat så mitt offer blev ett par gråa stuprörsjeans från Monki. Jag klippte av de till shorts och tryckte sedan på massor av silvernitar ovanför ena sidofickan. SNYGGT! Nu är de som helt nya och kommer användas flitigt i sommar. Det här tipset rekommenderar jag verkligen till er som har lite tid över då och då och vill fräscha till gamla klädesplagg. Man sparar pengar men kan samtidigt lägga lite extra på någonting annat som man har suktat efter :)

Jag ursäktar verkligen den dåliga bildkvalitén, shortsen blir inte alls snygga här.

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0