SLÅ 10 H OCH 45 MIN OM NI KAN.

Två intensiva dagar på jobbet har förvandlat min kropp till en enda stor degklump. Jag orkar inte hålla den vid liv utan vill bara sjunka ihop, sova och vakna utvilad och pigg en vecka senare. Jag vet inte vad som var värst mellan att jobba under en hektisk dag med massor av kunder och superbra clubpriser eller en lagom lugn vardag med ett morgonmöte, att jag jobbade över sju timmar och 45 minuter, spillde mat på min vita skjorta och att jag sedan råkade dra sönder mitt halsband? Vad tycker ni? :)
Misstro mig inte, jag klagar verkligen inte över det här men ibland måste man få vara trött och skriva av sig lite om allting man har hunnit göra på så kort tid. Imorgon är jag LEDIG och tänker sova hela dagen om jag så behöver för att få tillbaka lite krafter.
Imorgon släpps även "Fashion against aids"-kollektionen i utvalda butiker och på nätet. Jag hade planerat att för första gången köa utanför H&M för att få tag i några av plaggen men vi får se om jag orkar det imorgon. Jag är osäker på att jag kommer vilja stiga ur sängen 08:30 en ledig dag :)

Vad ska ni klicka hem/köpa från kollektionen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0