RESORT 2012

Sommaren närmar vääääldigt sakta, kan man ens säga att den är på väg? Nåja, jag har redan börjat tänkt ut/planerat/kikat på modertrender och färger som jag kommer haka på att bära till den svenska sommaren. Jag tror att nyckelorden i sommar lyder: pasteller, mönstrat, mixa&matcha, vitt och metallik (ni får tänka att nyckelorden är väldigt hårt dragna nu och till varje finns det flera underrubriker).

Jag har gått och blivit tokkär i en resortkollektion från Balmain! Precis allting som visades uppe på catwalken innefattade alla nyckelord, har allt det där som kommer synas mycket i sommar och är slutligen helt fantasktiskt snyggt tillverkad. Jag har hittat min inspirationsdesigner för en tid framöver. Ska sluta skriva nu och låta er får avgöra själva, klicka här för fler bilder från kollektionen.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0