JAG ÄR DÖD.NU

Hej allihoppa!

Imorgon har jag bott på jobbet sex av de åtta senaste dagarna. Det låter inte mycket, det låter inte heller som något onaturligt men när det handlar om en period då traditioner firas, vänner kommer hem på besök och släkten samlas för att äta god mat då vill jag inget hellre vara lite ledig. Å andra sidan måste jag hålla med när arbetskollegor och vänner säger att jag kan se fram emot en bra lön nästa månad och på tisdag (när jag äntligen får en ledig dag) har jag säkert redan glömt bort alla långa arbetspass. Jag måste också be om ursäkt för att jag inte ägnat så mycket tid härinne, tiden räcker liksom inte till.
Imorgon blir det ändring på det och då kommer jag även tipsa er om massor av snygga saker som jag har sett/efterlyser! Ha en fortsatt trevlig påsk, njut av de sista lediga dagarna så hörs vi snart igen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0