FOOD.

 

Klev in på ett gym igår för första gången i år. Jag följde med en kompis som har börjat träna där i hopp om att jag själv skulle tycka om stället. Träningspasset gick väldigt bra och kändes inte alls lika jobbigt att ta sig igenom när man kunde prata om något roligt under tiden. Det kändes så bra när vi var klara och gick ut därifrån, "vad skönt att ha ont i kroppen av en bra anledning".
Lite senare på kvällen förstörde jag och Mr min nyttiga och aktiva dag med att laga hemmagjorda minipizzor. Vi var så superhungriga och jättesugna på det så jag tänker att det gick jämnt ut med träningen (jag varken ökade eller minskade i vikt/onyttigt, etc) haha. Jag hade hittat ett nytt och snabbt recept på pizzorna och det blev en succé hos båda :) Ska ge er receptet senare.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0