DRAKE.















Konserten i söndags var riktigt bra! Bättre än förväntat. Det var massor av människor från stan som också skulle dit och jag lyckades träffa på flera vänner därinne. Innan Drake klev på spelade en Dj (har redan glömt hans namn) de senaste hiphop och rnb-låtarna för att värma upp innan Tinie Tempah klev på scenen. Jag har inte världens koll på vem han egentligen är (förutom hans samarbete med SHMs "Miami to Ibiza" och hans allra mest kända låtar som har spelats på radio/klubbar) men jag gillade hans scennärvaro och energi som han lyckades ta fram från publiken. 
Under tiden som vi lyckades byta ut våra sittplatser till ståplatser bland publikhavet stod han där, den omtalade och efterlängtade DRAKE! Hur lyckas man missa hela introt till en konsert? Typiskt mig alltså.
Jag hade redan glömt bort det så fort jag fick en skymt av honom och när konserten var igång slapp jag allt och sjöng med i alla låtar. Jag måste erkänna att jag hela tiden hoppades på att det fanns en liten chans till att Lil Wayne skulle springa ut på scen när hans låtverser spelades upp (ja, jag tror kanske för mycket nu men Drake står ju honom så otrooooligt nära och chansen fanns ju faktiskt där) men sån tur hade jag inte.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0