DET SLOG MIG!

Som ni alla redan vet om kommer Drake hit till Sverige nästa vecka och igår när jag jobbade hade jag bl a fått flera sms från min pojkvän som hade gått och impulsbokat tre biljetter. Jaha, tänkte jag när jag läste det. Ni som känner och följer mig här vet att Lil Wayne är min stora favorit men Drake är inte heller så dum :) Han har faktiskt en hel del bra låtar men eftersom alla vänner som ska dit redan har bokat sina biljetter såg jag ingen mening med att gå dit ensam. Nu behöver jag inte det längre!

Det slog mig senare när jag berättade för en vän att vi förmodligen kommer ses där att konserten är nästa helg! Hur gick tiden så här snabbt? Jag är fortfarande chockad över det och måste verkligen se till att vara ledig från jobbet då. Nu måste jag börja ladda inför konserten och printa in alla låttexter som lär komma! Har även hört att han har med sig en "special guest" dit. Vem kan det vara?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0