"DET ÄR INTE DU - DET ÄR VI..."

Godmorgon allihoppa!

Jag ställde klockan på 09:45 imorse för att kunna stiga upp och försöka klicka hem något från H&M-kollektionen till Fashion against aids. Jag har länge spanat in de blåa jeansshortsen och armbandet med de små färgglada dödskallar och de tänkte jag lägga beslag på. Fram tills 10:04 stod det "kommer snart" under varorna och redan där kände jag att det var kört. Sen gick allting jättebra tills jag skulle bekräfta köpet och fick det här till svar:

 

Självklart ville inte den här sidan försvinna och under tiden hann mina saker ta slut. FAAAN! Jag lyckades till slut få tag på kjolen (som jag under tiden som jag satt här började gilla mer och mer) så jag är inte lika ledsen längre. Jag fick tag i något fint och det var målet :) Ett ritkigt bra tips jag kan ger till nästa kollektion är att inte stänga ner webläsaren och börja om igen. Sitt bara och uppdatera sidan om ni skulle hamna där jag gjorde. Jag testade själv med att öppna internet med en annan webläsare och då kom jag inte ens fram till startsidan så gör inte så. Nu ska jag krypa ner i sängen en lite stund till och i eftermiddag åker jag till jobbet för ett kvällspass.

 

Kjol, 99 SEK

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0