BACK TO WORK.

En dag fick jag ledigt efter allt jobb under påskhelgen. Dock börjar mitt arbetspass inte förrän i eftermiddag så jag kunde ha lite sovmorgon idag också, yeey :) Igår satt jag och hittade massor med fina vår/sommarplagg att klicka hem men precis innan jag skulle bekräfta flera av köpen ångrade jag mig. Jag vill ju att det ska vara fint väder för tunna, pastell och enkla kläder. Det känns liksom inte lika bråttom att förnya garderoben när man fortfarande måste bära koftor/cardigans/halsdukar för att inte frysa. Bort med det kalla och in med solen, NU! Ha en bra dag nu allihoppa :)

På tal om jobbet så tycker jag att ni ska kolla in påfyllningen av reavarorna! Det finns massor av snyggt att klicka hem men skynda er så inte alla storlekar försvinner!
KLICKA HÄR!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0