030412

Kom precis hem från jobbet där jag har gått och fått svinont under min vänstra häl så att jag går och haltar lite diskret. Det här behöver jag verkligen inte vara med om just nu när påsken och ännu mer jobb väntar på mig! Den här veckan är jag ledig två dagar, igår och imorgon och det behövs verkligen. Jag har lite saker att hinna klart innan veckans slut och imorgon lovar jag er ännu mer uppdatering än vad jag har gett er de senaste dagarna. Nu ska jag äta något och ta en kort powernap innan jag kommer tillbaka hit in!
Vi hörs ikväll med lite inspirationsbilder och köptips! Puss


Köpte 3-pack ringar från H&M igår i exakt de här färgerna och materialet.
Visar en bild senare på mina nya favoriter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0