Working hard!

Hej!

Jag kom nyss hem från ett arbetspass på H&M. Min chef ringde mig igår precis när jag hade mött upp min man och frågade om jag kunde jobba idag. Självklart, svarade jag samtidigt som jag tyckte synd om A som jag skulle få lämna tidigt på morgonen när han fortfarande låg och sov.
Det gick bra på jobbet idag, det var lugnt med kunder så vi hann städa och göra rent efter helgens kaos! Imorgon har jag ett kvällspass på jobbet - det är nämligen inventeringskväll. Butiken kommer vara fullt med personal och under tiden som vi arbetar till sent bjuds det på mat, dryck och godis.

Nu är jag superhungrig efter arbetspasset, hann bara få i mig en toast tidigare på lunchen. Vi hörs nog imorgon igen.

Världens bästa kille!

(Måste verkligen uppdatera bilder på oss, har inga bra alls)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0