Soon Versace. Soon.

Det är knappt en månad kvar tills Versaces kollektion för H&M släpps i butikerna. Jag har tittat och granskat kläderna och tycker att hon har gjort ett riktigt bra jobb inför det här. Kläderna är otroligt snygga och värda att köa för och detta gäller även er killar!
Nyckelorden till kollektionen är enligt mig mönstrat, Afrika, färgsprakande, detaljrikt och kvinnligt. Det finns mycket i kollektionen jag skulle må så bra av att ha hemma i garderoben och jag är säker på att kläderna kommer gå åt som smör under premiärdagen.

Här har jag plockat ut några favoriter men klicka gärna in här för att se hela kollektionen till båda könen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0