Öga for öga

Eftersom jag befinner mig på resande fot ganska ofta och nu när hösten står på tur som nästa årstid, tänkte jag att en bok skulle passa som sysselsättning. Efter mitt senaste bokinköp på Elsas mode med Sofi Fahrman kände jag för att läsa någon spännande deckare eller roman. Det stod mellan Jens Lapidus forsättning på Snabba cash, "Aldrig fucka upp" och den senaste boken från Leif GW "Den döende detektiven" innan jag gick till kassörskan med Leifs bok i handen och betalade.
Jag har alltid velat läsa någon av hans böcker och efter att ha hört/läst all positiv feedback boken har fått fick det bli den. Hans bok fångade min uppmarksamhet redan på forsta sidan och efter en timme på tåget häromdagen hade jag kommit tio kapitel längre in i boken.

Jag vet inte än vad som kommer hända eller hur den slutar men gå och köp den för guds skull! Sjuttionio kronor för en roman av Lefi GW Persson är ingenting. Heja Leif!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0