031011

Idag jobbade jag ett "impulspass" H&M. Min arbetsledare ringde efter elvasnåret idag och bad mig hoppa in eftersom det var mycket att göra. Jag ställde självklart upp, det handlade dock bara om fyra timmar. Imorgon jobbar jag som vanligt igen, 7-16!
Det känns som jag får mer och mer och göra för varje dag som går, det kan ha och göra med att jag skjuter upp mycket. En planering över viktiga "måsten" känns som att jag borde fixa nu. Det är bäst jag börjar medan jag fortfarande ha energi kvar i kroppen.

Jag är ute efter ett par nya klackar att fylla skohyllan med (och sjävklart trampa runt i) och hur underbart vore det inte om jag hade alla dessa hemma att välja mellan?
I absolutley love you Jeffrey!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0