Party!

Godkväll allihoppa!
Jag har både vaknat till liv och tagit mig hem efter gårddagens födelsedagsfest. Jag tror alla som var där kan hålla med mig om att vi hade det riktigt roligt tillsammans, vi är allt ett bra gäng! Kvällen började hemma hos min man med förfest och middag. Han hade lagat jättegod mat som höll oss mätta hela kvällen. Efter några timmar runt bordet med alkohol, lekar och musik tog vi oss in till stan för dans inne på Collage.

Jag hade aldrig varit där tidigare och blev positivt överraskad över utestället. Så fort vi kom in splittrades alla på grund av att hela stället var en enda stor labyrint. På något vis lyckades vi till slut hitta varandra ute på bakgården där vi sedan höll till den större delen av kvällen. Alla dansade och drack, sjöng och skrattade - vi maxade!
Min man förtjänade hela gårddagen, han är värd och firas med bravur. Efter en långpromenad och hemresa efter klubben hade klockan närmat sig 05 innan vi lade oss i sängen. Jag sov så skönt inatt efter att mina fötter hade fått av sig skorna.
Nu är det bara att ladda om inför nästa fest som säkerligen blir mycket snart. Och om inte så styr jag en själv.


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0