Strike!

Jag vann bowlingen överlägset igår, vilken enkel match mot tjejerna. Haha, nu kanske jag överdrev lite, inte delen om att jag vann men det var inte så enkelt som jag trodde att det skulle bli :)
223 poäng kammade jag hem till slut var rätt stolt över min insats!

Efteråt blev det en impulsutgång in till Håpes. Vi tog några glas och umgicks där sista timmarna av kvällen.
Nu väntar två dagar ledighet för mig så passade på att sova ut riktigt ordentligt idag. Eftersom jag har jobbat hela veckan och inte träffat min man på ett tag har vi bokat in den här dagen till det.
Jag har saknat honom massor så det ska bli skönt och få umgås tillsammans igen :)

Jag ska gå och äta frukost nu, magen skriker efter maat! Vi hörs lite senare, puss!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0