Nytt jobb!

Godmorgon!

Idag klev jag ur sängen direkt när alarmet väckte mig. Det gör mig inget att det fortfarande är mörkt ute och att det känns som natt för idag är jag glad. Jag håller på och rotar i min garderob efter en passande outfit till det nya jobbet som börjar idag! Det är inne i en H&M-butik här i stan och jag ser verkligen fram emot att få börja arbeta där och träffa alla arbetskollegor.
Samtidigt som jag känner mig peppad inför det här är jag självklart lite nervös över vad som kommer hända. Jag är inte ens klar med hälften av allt jag borde göra innan jag åker! En snabb frukost väntar på mig nu.

Efter jobbet har jag en tid inbokad hos tandläkaren men efter det kommer jag in och uppdaterar om min måndag. Ha det så bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0