New in!

Jobbet gick bra idag, det känns bättre för varje dag som går och vi lär oss massor hela tiden. Idag var jag först på tur att testa på kassan och lära mig den teoretiska delen kring det. Det är ganska (med stark betoning på ganska) lätt att förstå sig på den men jag har som mål att kunna det vanligaste och viktigaste till slutet på veckan :)

Efter jobbet kom Haddis in, vi hade bestämt en fika/lunch inne i gallerian. Självklart hann vi båda impulsshoppa emellan måltiderna, haha! Vi har så roligt tillsammans och jag är så glad att hon kom tillbaka från Jönköping i några dagar till. På hemvägen åkte jag och hämtade ut mitt paket från Posten, mina älskade skor har kommit!


To. die. for.
Nia shoes/ Nelly







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0