Mot tv-inspelning!

Hej!

Idag ska jag och Mr vara med på en inspelning här i Stockholm. Jag har verkligen sett fram emot detta eftersom jag aldrig har varit på en tidigare. När jag var liten och såg på program med publik i bakgrunden minns jag att jag alltid trodde att programmet sändes live  - eftersom det satt folk i studion och skrattade/klappade händerna.
Jag är nog inte den enda som hade den tanken i sig för om jag tänker efter lite är det delvis sant :). Idag får jag dock äntligen reda på hur allting gå till bakom kulisserna för det gick jag också och grubblade på som barn.

Det är de stiliga herrarna Filip Hammar och Fredrik Wikingsson som håller i programmet, de ska spela in ett nytt avsnitt från den deras nya säsong "Vem kan slå Filip och Fredrik". I det här programmet som spelas in idag ska de möta Frank Andersson och Maria Wetterstrand i alla grenar. Inspelningen håller på i sju timmar (tappade hakan när jag såg klockslagen första gången) och under pauserna bjuds det på mat, dryck och goodiebags till alla. Jag lovar att fota massor med backstagebilder och även en och en annan på oss :).

Nu måste vi strax gå in på inspelningsplatsen, ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi ikväll! Puss



 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0